czwartek, 24 września 2015

002. I'm only human [05 - 10]


Christina Perri - Human



Heja! Tu znowu Black Apple. Wprawdzie notkę miała dodać Hermenegilda, ale nie mogła tego uczynić z powodu wyjazdu. ;/
Dzisiaj mam dla Was o wiele więcej prac, niż ostatnio! Mam nadzieję, że chociaż kilka osób znajdzie tutaj coś dla siebie. :)


Szablony
Zamówienie dla Raven Princess



O dziwo, jestem z niego zadowolona! Starałam się zrobić wszystko, o co mnie prosiłaś,
jeśli o czymś zapomniałam, powiadom mnie w komentarzu. c:


Szablony Wolne:



Nagłówek... taki średni. Podobnie CSS. Strasznie trudno mi się go robiło. :v




A tutaj nagłówek mi się podoba :D CSS też wydaje mi się okay, więc chyba... chyba jest dobrze... :)




Podoba mi się CSS. Nagłówek niezbyt, aczkolwiek był epszy od poprzediego, który miałam zamiar użyć. (nie, nie pokażę.)



Nie mam zdania.



Jest bardzo... prosty. Ale podoba mi się. Nawet. Aczkolwiek jest nieco... dziwny. Radzę sobie nie powięszać/pomniejszać ekranu, bo będzie wyglądał fatalnie. Co do gadżetów, inne niż widoczne na podglądzie albo nie będą się wyświetlały w ogóle, albo będą sterczeć gdzieś po lewej stronie,widoczne tylko przy całkowitym pomniejszeniu ekranu.


Nagłówki 






Sygnatury 






Tapety





Bądźmy szczerzy, moje tapety na razie są kiepskie. :c


Tła na Facebooka



To ma wymiary na grupę, powyższe na stronę bądź profil.


Koloryzacje









Stocki







Czcionki





Favikony





Ikony


 




Ikona z Cher jest very old. ;-;

Okładki


Pierwsza mi się nie podoba. Pozostałe dwie tak.

Na dzisiejszą notkę to już wszystko. Tym razem zamówień nie przyjmuję. 
Do następnej notki.
Black Apple

1 komentarz:

  1. Wiedziałam, że postarasz się zrobić dla mnie coś ładnego, ale ten szablon... Przeszłaś samą siebie!
    Zaraz pobieram i wstawiam na bloga!
    Sygnaturki są świetne! Pierwszy nagłówek niezbyt mi się podoba, chociaż jest z Teen Wolf ♥ (czy tylko ja zawsze chciałam, by Allison i Malia się poznały?), ale drugi i trzeci są przepiękne! Ikona z Cher zupełnie nie pasuje do pozostałych >< Widać, że stara, bo jest... okropna! Pozostałe mi się podobają. Favikony są za duże ;/ Koloryzacje wydają się ok, może nawet skorzystam. Chyba pobiorę stocki i zdjęcia modelek. Ale czcionki biorę na sto procent! Nigdy nie mogłam znaleźć Great Vibes, zawsze były płatne o.O
    Tła takie sobie, podobnie pierwsza i druga tapeta. Ale trzecia wymiata! W pierwszej okładce brakuje stocków, dlatego nie najlepiej wygląda ;/ Pozostałe są spoko.
    O maj gat jeszcze szablony o.O
    006 - rzeczywiście taki sobie. Nagłówek jest... dziwny. CSS jakoś mi nie pasuje >< Ale wielki plus za PLL!
    007 - Phoebe Phoebe Phoebe Phoebe Phoebe! <3 Cudo! A tak serio, t zmieniłabym tło do komentarza. Wszystko inne jest super.
    008 - Ten mi się bardzo podoba! Gdybym miała bloga o Rose, pobrałabym!
    009 - The Originals? Przecież to słowa Geneviewe o Pierwotnych, a obok jest Rebekah taka niezadowolona, jakby zdenerwowana... A Elyse się uśmiecha.... Kurde, ten szablon zmusza mnie do myślenia! o.O CSS... fajny xD
    010 - Brrr, Niezgodna >< Weź mi to >< Szablon byłby ok, ale nienawidzę tych wszystkich Trisów, Tobiasów, Divergentów >:( Bry.
    Chyba pisałam o wszystkim... I jeszcze raz dzięki za szablon :)
    Pozdrawiam,
    ~Raven Princess

    OdpowiedzUsuń